Fekalier funkar men inte bajs

Härförleden läste jag en artikel om Ehec på Jordbruksaktuellts hemsida. Det handlade om att man tar nya tag mot Ehec och att man kan hitta Ehec i bl a kallrökta charkprodukter. Ehec finns i djurens tarm och inte i musklerna. Ergo, ehec i charkprodukter att det finns bajs i maten, och oavsett ehec eller inte så tänder jag inte på tanken att äta bajs. Jag tänkte kommentera deras artikel med just det men man får inte skriva bajs när man kommenterar artiklar där. Jag träffade några från Jordbruksaktuellt på Borgeby fältdagar igår och påtalade mitt behov av att få skriva bajs när jag kommenterar deras artiklar. De lovade att om jag mailade den så skulle de lägga ut den.
Som sagt, jag har fått beröm för att irritera mig på saker som spelar roll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Real Time Web Analytics