Hjärnan tar uppenbarligen stryk av kokosnötter.

Sitter och läser riksdagen protokoll från 9e april i fjol. Mycket skitsnack, det kan jag lova, men några små ljuspunkter finns det. Bl a. Jan Emmanuel Johanssons inlägg. Hur fan folk kan tycka att det är en merit och synonymt med kunskap att ha ätit kokosnötter på en öde ö i några veckor fattar jag överhuvudtaget inte, men det finns mer med den människan jag inte förstår. Jan Emmanuel anklagar regerigen för att gå näringens intressen när det gäller djurskydd. Av resten av Jan Emmanuels anförande kan man utläsa att han tycker att det är dålig. Jag tycker det är ganska talande för sossarnas syn på kompetens och kunskap. "Varför lyssna på de som jobbar med det?"

Kommentarer
Postat av: Malin

"ent´e könstigt"



tydligen får man komma med hur dumma ideér och anklagelser som helst bara man är "kändis..."





funderar på vad jag ska hitta på.... L

2008-06-08 @ 08:34:41
URL: http://ylajarvis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Real Time Web Analytics