bla bla bla

Förvaltningsrätten kliar sig nog i huvudet nu. Min begäran om inhibiton: Gick iväg i söndags.


Begäran om omedelbart beslut. Inhibition

Jag vill med denna skrivelse och till denna bifogade handlingar uppmärksamma förvaltningsrätten på den akut uppkomna situation jag befinner mig i. Länsstyrelsens totala sammanfall, brist på såväl kompetens som styrning riskerar att allvarligt skada såväl mig, min hälsa, min ekonomi och min egendom. Övertrampen och felen är bortom omedvetna fel och slarv, utan är rena lögner, trakasserier, lagbrott, falsifieringar och en fullständig disrespekt för mitt väsen från såväl hög som låg inom myndigheten.

Jag tvingas därför begära hos förvaltningsrätten i Malmö att man utfärdar ett interimistiskt beslut att förelägga länsstyrelsen i Skåne att låta ärende NN förbli vilande till vidare. Djurens situation och välbefinnande kan lätt kontrolleras genom jag även begär att distriktsveterinärstationen i Tomelilla tills vidare förordnas som kontrollerande myndighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Real Time Web Analytics