Jag är en man mellan 20 och 40. Passa er.

Det finns saker jag inte fattar.

 

1.       Varför traskar man runt och skjuter folk i Malmö? Nog fan för att det finns en massa vapen i stan men såvida man inte tillhör M- eller K-fallangen finns det väääldigt liten anledning att åka runt och panga på folk med skjutvapen. Man ska inte skjuta varandra men randomiserat skjutande är ju överdrivet trams. Är det någon form av kick man är ute kan man väl sätta sig framför datorn med en rulle skithuspapper och glo på förnedringsporr istället för att försöka bräcka sina polare i att panga ner folk som väntar på bussen eller som är ute och cyklar. Nu tror jag ju inte på AGW,men jag skjuter för fan inte folk som åker kollektivt eller cyklar bara för det.

 

2. OM man nu ska skjuta folk, varför då låta det vara de här dilettantiska mästerverk som vi sett prov på? M och K ser i alla fall till att den andre dör. Människor har ju skadat sig själva svårare med en smörkniv än vad amatörerna i Malmö lyckas tillfoga folk med skjutvapen. Stevie Wonder på droger hade för fan prickat bättre.

 

3. Lasermannenteorin man kan läsa om i tidningen? Hallå?! Skjuter man där det har skjutits så träffar man en invandrare. Så enkelt är det. Det kallas nog normalfördelningskurva. Att en massa invandrare har blivit skjutna betyder inte ett smack. Hade en massa folk blivit skjutna och alla var invandrare på Ribersborg, eller varför inte i en sameby, så hade jag kunnat acceptera lasermannenteorierna lite bättre men inte nu. Det räcker med att folk blir skjutna, tidningarna behöver inte göra nyhetsporr av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Real Time Web Analytics