Understimulerad? Jag?



Och för er som inte förstår:


Jag kom körande med bilen sent en lördagsnatt
Satt och digga country där bakom min läderratt.
Plötsligt står en gris på vägen och jag tänker skit.
Ska jag köra på den eller blir det en tvärnit.
Han vill leka chickenrace. Det smäller i min plåt.
Tur att bilen den var billig så jag slipper gråt.

Jag kör min grisdödarsång.
Min vildsvinmördarsång.
För jag har sånt fasligt sjå
Med allt som jag kör på.
Jag kör min grisdödarsång.
Min vildsvinsmördarsång.
Och jag visar sällan nåd
för skogens villebråd.
Och när svinen står på vägen gång efter gång.
Ja, jag gasar och blundar och sjunger min sång.
Ja, jag sjunger min sång.

Jag står över grisen med ett järnrör, spett och kniv.
Mina sulor blev det sista han såg i sitt liv.
Jag står mitt på vägen. Hugger, klubbar, slår och skär.
och jag tänker tänk om djurens rätt de såg det här.
Grisens blod det färgar både mig och asfalt röd.
Jag fick banka hårt och länge innan den var död.

Jag kör min grisdödarsång.
Min vildsvinmördarsång.
För jag har sånt fasligt sjå
Med allt som jag kör på.
Jag kör min grisdödarsång.
Min vildsvinsmördarsång.
Och jag visar sällan nåd
för skogens villebråd.
Och när svinen står på vägen gång efter gång.
Ja, jag gasar och blundar och sjunger min sång.
ja, jag sjunger min sång.

Grisajäveln den är död och inte till besvär.
Min bil den är också död och jag är fast just här.
Jag är ganska sliten efter min vivisektion
Kanske kan jag få en lift till närmsta busstation.
Så om någon hör min sång, ni kan väl stanna till.
Jag kan bjuda på en stek att lägga på din grill.

Jag kör min grisdödarsång.
Min vildsvinsmördarsång.
För jag har sånt fasligt sjå
Med allt som jag kör på.
Jag kör min grisdödarsång.
Min vildsvinsmördarsång.
Och jag visar sällan nåd
för skogens villebråd.
Och när svinen står på vägen gång efter gång.
Ja, jag gasar och blundar och sjunger min sång.



Jag måste skaffa en hobby...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du

är

störd

...

2011-01-25 @ 09:34:28
Postat av: Anderz

Du verkar ju redan ha skaffat dig en hobby :) Dra ihop ett kompband också så kommer du att göra succé!

2011-01-25 @ 10:36:01
Postat av: Per (här med)

Nu får Hasse Andersson konkurrens=)

Pelles Lada nästa?

2011-01-25 @ 19:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Real Time Web Analytics