#djurgate Jag klipper mig själv.



Kommentarer
Postat av: karin

Jag hoppas verkligen att en granskning utifrån, överifrån, inifrån, uppifrån och överallt ifrån sker av länsstyrelsen. Får ont i magen när jag läser dina inlägg, önskar dig lycka till och allt gott!

2012-01-11 @ 22:59:21
URL: http://blogg.mama.nu/fruceder/
Postat av: fredrik

Djuren ser ju JÄTTE fina ut så det är ju inte det som är problemet!!!

2012-01-11 @ 23:53:51
Postat av: Pippi

Mitt i allt elände:

Jag måste erkänna att jag skrattade lite när tanten pekar på en BILD och säger "det borde vara foder här"!!!!!! och sen består större delen av inlägget av film på dina trinda kossor som näst intill rullar fram..... jag tror inte dina kor skulle lida av att se ett tomt foderbord någon timme då och då... ;-)

2012-01-12 @ 10:11:33
Postat av: Thor

Måste man lägga foder på just det stället hon pekar på eller kan man få ha en egen planering av hagar? Jag förstår liksom inte. Man vill ju se bilder och förklaringar på det de påstår! Kan man få tag på det någonstans? Kan du inte publicera det här? Hade verkligen vart spännande att se. Jag menar det man ser i filmen är ju bara djur som ser ut att må bra och verkar ha fått tillräckligt med mat precis som "Pippi" skriver.



Hoppas verkligen du får behålla djuren!

2012-01-12 @ 14:35:04
Postat av: Micke

#Djurgate-----Ja hon klipper dig själv....



Bra att du får mer publicitet och det här reportaget var ju vinklat på rätt sätt!

2012-01-12 @ 15:07:29
Postat av: Leif

Står inget om fri tillgång på foder till djuren i djurskydds lagen

2012-01-12 @ 15:43:31
Postat av: Malin Östlingsson

Pippi sa allt som behövde sägas... :-D Stå på dig... :-D

2012-01-12 @ 18:23:17
Postat av: Bennie

Landsbygdschefen välkomnar en intern granskning. Hon har nog missat att den redan har genomförts, med som resultat svidande kritik på handläggningen av djurskyddsärenden och en lång rad med krav på förbättringar, som lst sedan fullständigt skiter i. Idioter!



Stå på dig PO!

2012-01-12 @ 22:39:03
Postat av: Valmet1

Tanten från länsstyrelsen är full av återhållen ilska, fy fan vad roligt att skåda. Det är ju sådär man ser ut själv när man blir inspekterad.....

2012-01-13 @ 10:59:00
Postat av: Lina

Djuren är riktigt fina och ser ut att ha det toppen ! H¨åller tummarna för att det går vägen för dig! STÅ PÅ DIG!!!!

2012-01-15 @ 17:08:44
URL: http://nonelikeme.blogg.se/
Postat av: Karl

"här borde ligga foder" lite lustigt faktiskt!

2012-01-15 @ 20:18:13
Postat av: Linga

Håller med Valmet1.

Skulle behövas en riktig granskning av alla djurskyddslagar, en del är inte ens till djurens bästa.Samt djurskyddsinspektörer skulle även behöva ha mer kunnande om det mesta vad det gäller djur,ladugårdar/stall och se skillnad på både raser och storlekar på djur för att kunna göra en korrekt bedömning om hull etc.

2012-01-17 @ 22:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Real Time Web Analytics