Förvånad? Nej.

Utan att låta mina politiska åsikter färga resonemanget konstaterar jag att en styrelseledamot som påstår att hon/han blivit grundlurad i sitt styrelsevärv inte skött sitt arbete och ska avgå omedelbart. Att inte veta vad man beslutar om och sen när det börjar lukta bränt hänga ut resten av styrelsen och skylla ifrån sig är inte klädsamt någon som gör anspråk på någon form av uppdrag. Knallar man bara in i styrelserummet utan att ha satt sig i in i ärendena och utan att veta vad man bestämmer kan man lika gärna bli ersatt av en apa som sitter och randomiserat trycker på små knappar. Och oavsett vad man anser när man knallar in i styrelserummet så försvarar man de beslut man fattat när mötet är slut. Annars reserverar man sig under mötet.

De flesta människor som trampar i klaveret har förmågan att i alla fall stå still. Vanja Lundby Wedin fortsätter glatt trampa vidare som en riverdansare på speed.



Samtidigt måste jag erkänna att Vanja Lundby Wedin faktiskt har visat prov på fantastiska talanger den senaste tiden.
Hon ägnar sig åt en avancerad fast omvänd form av buktalande - Hon rör på läpparna men säger absolut ingenting.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla dumpucko. Vanja alltså. Inte du.

2009-03-31 @ 17:20:34
Postat av: BM

Tja det är väl som många andra styrelser, man är närvarande för att lyfta arvode....



2009-04-01 @ 08:04:50
Postat av: Hertiginnan Anne von Porat

jag orkar inte lyssna på vanja ens

2009-04-07 @ 12:30:36
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Kristina

Sitter här och skrattar för mig själv när jag läser dina underbart slående kommentarer = )

2009-12-02 @ 10:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Real Time Web Analytics