Jag kanske inte får simhud mellan tårna trots allt

Idag hoppas jag att jag blir färdig med trösket. Solen skiner =)





RÄTTELSE EFTER TVÅ TIMMAR: Jag skrev att solen sken. Det gör den fortfarande men när jag kom ut så var ena framhjulet på traktorn punkterat. Löstes med kofot, däckstål, kappa, solution, kompressor, vinkelslip, startgas, schampo och en tändare. Och att jag skulle vara färdigtröskad sket sig efter ungefär fem minuter eftersom det ringde en kollega och ville ha tröskat. Men som sagt, pengar är en lagringsvara och jag behöver fler, så det är bara att köra.

Kommentarer
Postat av: din dräng!

de e inget regn imorrn!, jag kommer när daggen gått ur :)

2011-09-02 @ 14:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Real Time Web Analytics