Jag har varit snäll för länge

Jag kan inte annat än mysa åt den rockstjärnestatus allas vår Eskil Erlandsson försöker skaffa sig. Denne man från de djupa skogarna i småland vars hela väsen verkar vara en mötesplats för sävliga tankar försöker nu anamma de ungas sätt att kommunicera. Eskil har nämligen gett sitt digitala entourage möjlighet att under en vecka följa honom i realtid. Den voluminöse Eskil har bland annat förkunnat att han haft möte inför förmötet inför rådsmötet. Jag förundras enormt över den ocean av effektivitet som uppenbarligen råder i den europeiska gemenskapens högborg.

Dock måste jag medge att det är betydligt mer spännande att se målarfärg torka än att på bild efter annan se Eskil äta sig vidare genom Europa.


Kommentarer
Postat av: tjorranacken

se till och håll ordning på dina kreg istället din sattans idiot.

Hur jävla blåst får man bli ...

2012-02-08 @ 09:23:40
Postat av: peter

Verkar vara tråkigt för en del ang kommentaren nedan , han har ju inga djur pucko hjärndöd eller ...

2012-02-08 @ 10:08:19
Postat av: tjorranacken

nej och varför har han inte det då din satans idiot

2012-02-09 @ 14:05:28
Postat av: Anonym

Man har inget för att vara snäll! Folk bara utnyttjar en och ser en som svag!

2012-02-14 @ 22:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Real Time Web Analytics