Ragnar Svedje

Jag fick en bok med posten idag. Nämligen ett dedikerat ex av Anders Bockgårds Bondungar - Från Nils Dacke till Anders Wall.
Jag har har på avstånd följt Anders arbete för att få fram sin bok, och det ska bli kul läsning.





Jag vet inte var man beställer boken än men återkommer med info om detta.
Medan jag väntar på svar så tänkte jag göra en lista över människor som INTE får böcker tillägnade sig.

Listan börjar enligt följande:
Ola Svensson, länsstyrelsen i Skåne.
Emma Hansson, länsstyrelsen i Skåne.
Peter Stenberg, länsstyrelsen i Skåne.
Sverker Olsson, länsstyrelsen i Skåne.
Juha Toropainen, länsstyrelsen i Skåne.
Eva Stensfeldt-Thuresson, länsstyrelsen i Skåne.
Eva Johansson, länsstyrelsen i Skåne.

Kommentarer
Postat av: Motvall

Du glömde Lennart Sjöland.

2012-03-06 @ 16:24:13
Postat av: Ben

Använd inte så svåra ord. va fan betyder dedikerat?

Ja om man är född på -90talet så har man varken lärt sig skriva eller läsa.



Ditt namn står på nedersta bilden gratulerar. Du får läsa boken och tala om du tycker man ska köpa den.

2012-03-06 @ 21:57:49
Postat av: Jenny

Dedikera betyder tillägna. Behöver du förklaring även till det ordet? ;-)

Prova googla nästa gång. Google betyder 90-talistens Gud och har svar på allt.

2012-03-07 @ 22:24:05
URL: http://livetpaenkant.blogg.se/
Postat av: johan smith

dedikerat=tillägna, ge uppmärksamhet. särskillt i tal, text, låt eller liknande...

2012-03-08 @ 16:52:33
URL: http://livetsomdrang.bloggplatsen.se
Postat av: Anders Bockgård

Boken beställer du av mig på [email protected]. Kostnad 300 kr plus 66 kr i frakt.

2012-03-11 @ 09:26:58
URL: http://www.tryserumgardar.se
Postat av: Ben

Jag kom på att jag äger en ord bok.:) Googel är inte gud den letar bara reda på skit som andra har skrivit.

2012-03-11 @ 23:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Real Time Web Analytics