Kvinnor är då och då ett underbart substitut till onani

Jag har ofta tagit det jag velat ha. Jag är snygg både med och utan kläder och jag har en viss förmåga att kunna uttrycka mig. Vill jag inte ha tösen i fråga så kan jag charma henne så att hon rodnar ända in i tandköttet. Det är just det där ”om jag inte vill ha henne” som gör att man kan bete sig så. Skulle hon säga nej till en åktur på bäverdräparen, och missat det faktum att jag kan slicka mig själv på ögonbrynen är det hennes problem och det finns två och en halv miljard kvinnor kvar att stöta på.

 

Skulle jag däremot vilja ha henne så har jag stora problem. Jag tycker inte om att hyckla och jag vill ha lugn och ro i det långa loppet. Då får jag leta efter någon som tycker om cyniska skitstövlar som jag. Det hade säkert varit lättare att hitta någon om man förställt sig men jag hade ju skapat en flickvän som varje dag skrikit mig i öronen om att jag inte var sån när vi träffades. Jag tycker om min hörsel och försöker ta tillvara på de stunder då jag faktiskt tycker om omvärlden. Dessa stunder hade blivit ännu färre med en skrikig flickvän i närheten. Kvar är då de självständiga kvinnor som vill ha någon självständig jävel som jag. Det jävliga är att jag blir nervös och lika charmig som en falukorv när jag ska försöka umgås första gången med en tös som jag verkligen vill ha. Känsliga kvinnor reagerar på detta och tycker att det är charmig att man blir som en svettig och stammande fågelholk eftersom de då får något att prata om för sina vänner. Många kvinnor älskar att prata med sina vänner om sin karl, ”Kan ni tänka er, när jag träffade NN första gången var han så nervös att han inte fick fram en enda vettig stavelse?” Ett litet tips till mina bröder är att om servitören spiller över hela dig på första dejten så släpper tösen dig aldrig. Minns även att man kan muta servitörer.

 

Så långt hade det väl varit frid och fröjd om det inte var så att jag fastnar för självständiga töser. De pratar inte om sina män och ser inte nervositeten på samma sätt. Man har varit en stålman hela tiden och de förväntar sig att man ska vara det även när man träffar dem första gången. Jag är inte jävlig, jag diskar och lagar mat också, men jag tycker om att bestämma. Om damen i fråga är för jobbig en kväll så bär jag ut henne på trappan där hon kan stå tills hon lugnat ner sig, har jag gjort något dumt ber jag om ursäkt, är hon ledsen tröstar jag henne men jag pallar inte med när de skriker om tre år gamla oförrätter, och jag håller henne mer än gärna i håret när jag sätter på henne. (Jag ägnar mig åt annan sex också. Inte minst för att jag gärna vill slippa att varje gång jag ser mina framtida barn tänka att de blev tillverkade en kväll när jag satte på deras mor hårt bakifrån och kallade henne fula saker) det vet både hon och jag, men när man träffas första gången så blir jag en nervös liten pojke. Det gör de självständiga töserna besvikna. Så besvikna att de inte låter en repa modet till nästa gång man träffas. De stänger dörren. Jag kan inte klandra dem. Man har ju hela tiden gett uttryck av att ha ett känsloliv som ett bombplan och att vara en stabil jävel. De har trott att man var en modig man- Någon som inte drar sig för att låtsas vara ena halvan av ett homosexuellt par alla hjärtans dag och som skulle slå en polis på käften om så behövdes, men som när man träffas är nervös och spänd.  Klart de blir besvikna. Jag blir fan besviken.

 

Dock inträffar då det mest sjuka i hela alltet. Eftersom man verkligen, verkligen vill ha henne, hon har ju fått en cyniker som är jämställd med gud att smälta så det måste vara något speciellt med henne, så tar hon så fullständigt död på ens självkänsla när hon stänger dörren och man blir den livsform som varje självständig cyniker föraktar mest – ett plåster. Man går från killen som inget kan komma åt till en fullständig och meningslös fjolla som bara spär på det egna självföraktet genom att först ha gjort kvinnan i ens drömmar så besviken att hon stängde dörren och sen definitivt skrämt bort henne genom att vara ett plåster. När man egentligen är den hon trodde man var. Man var ju bara nervös, och man skulle plocka ner månen med ett litet blått snöre runtom bara man fick en chans till.

 

Tänk vad bra alla fula mesar med glasögon, utåtstående tänder och som kompenserar det de fattas i storlek med snabbhet, som inte förväntas ha något att erbjuda och på det viset alltid överträffar förväntningarna har. Jag ska köpa ett par manchesterbyxor och en kortärmad skjorta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

så gulligt och romantiskt!

Men kom ihåg att snygg ligger i betraktarens ögon

2010-09-28 @ 18:15:10
Postat av: TL

Syftar han på någon speciell....?

2010-09-29 @ 12:44:18
Postat av: Astrid

Min erfarenhet säger mig att män inte vill ha självständiga kvinnor som renoverar huset utan föredrar våp som piper "Det kan inte jag men min man är såå duktig..."

2010-09-30 @ 09:24:27
URL: http://forysta.bloggspace.se/
Postat av: Anonym

Gillar ditt inlägg, ligger en hel del sanning i det skulle jag tro...

Btw skulle jag vilja se dig manchersterbyxor och kortärmad skjorta, och helst med glasögon också :-)

2010-10-04 @ 22:13:06
Postat av: Anonym

Fan. Så du har mänskliga sidor också?;)

När visade du sådana senast?

2010-10-05 @ 21:16:10
Postat av: ingrid

Hahaha. Du skriver ju kul men jag måste tyvärr hålla med Astrid.

Min erfarenhet säger mig också att män, speciellt män som högljutt o envetet hävdar att de gillar självständiga kvinnor, inte alls gillar självständiga kvinnor när det kommer till kritan. Misstänker att de små liven drabbas av dålig självkänsla om någon, speciellt en liten kvinna, visar sig klara av arbetsuppgifter lika bra/bättre än dem själva.

Det verkar ju liksom inte riktigt lika macho ut om en man först står o berättar om att "allt kött han äter har han minsann både dödat och styckat själv" (citat fr verkligheten). Sen står jag bredvid (1.60 lång, DD-kupa, långt blont hår)o berättar om när jag jobbade på slakteri i Israel eller när jag var med på gnujakt i Afrika.



Ser fram emot ditt nästa blogginlägg! ;)

2010-10-21 @ 09:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Real Time Web Analytics