Hasse Kannibal


Om dan är jag en pojke snäll.
Jag smyger ut just varje kväll.
Jag söker offer och slår dem ner.
De skriker, gråter. Jag bara ler.
Jag vet precis när det är dags.
Att nyttja yxa, kniv och sax.

Jag är en man med högsta mod.
Jag äter kött och dricker blod.
Jag kryper hem så glad och nöjd.
Tänkande på kvällens fröjd.
Jag är en man med hög moral.
Mitt namn är Hasse Kannibal.

Okej för att apan jag ritade i det här inlägget är snyggare...
Däremot är jag väldigt nöjd med skissen över hur samhället fungerar i det här inlägget...

Kommentarer
Postat av: Hanna

hmm.... jag äter kött och dricker blod. kolla denna bloggen http://www.proteinsyntes.se/.

Kommer någon dag och myser med sötnöten =)

2011-02-18 @ 19:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Real Time Web Analytics