Spritze

Bilder på sprutan in action kommer. Jag lovar.

Idag har jag städat. Amazing, jag vet, men det var inte sprutväder och det skulle göras. Ja, jag vet att vissa människor ser saker som att torka golv och sånt inte faller under begreppet "städa", för att det ska räknas som "städa" så ska man i princip riva ut köket eller måla om men jag har faktiskt ett liv och det finns saker som är roligare än att städa. Även om det ska medges att det är rätt skönt när det är gjort. När jag ändå är ärlig så ska jag väl medge att eftersom jag stoppar ner slangen i sprutan och fikar medan jag fyller så hade det gått lika fort att ogräsharva men jag tycker om att spruta. Och kaffet dricker ju inte sig själv.

 



Nu ska jag laga mat och sen vara social. Klass ettvarning för mycket regn i hela Skåne, Halland och Kronoberg. men INTE på Österlen. Morr...


Kommentarer
Postat av: Sara

Väntar med spänning på de där bilderna ;)

2011-05-27 @ 19:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Real Time Web Analytics