En annan dag

Egentligen tänkte jag skriva blogg om varför män helst dejtar galna kvinnor och om kvinnor som tar med sig en morot på första dejten. Anledningen är att jag läste en lista på saker man kan göra för att skrämma bort sin dejt. Jag hittade några små fel i listan för kvinnor. Till exempel påstods det att kvinnor kunde skrämma bort en dejt de inte ville ha genom att berätta att de en gång rakat skallen. Det är ju precis tvärtom. Säg något sådant, och vi släpper er aldrig.  Dock kom jag helt av mig när jag läste det här. Det får finnas gränser... Det blir blogg om män och galna kvinnor en annan dag.


Kommentarer
Postat av: johan

Jodå när man i framtiden läser om olyckor om verkar otroliga så kommer man nog börja undra. Tex kvinna krossad under bil , mur mm ha ha ha

2011-09-19 @ 09:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Real Time Web Analytics